Educar la mirada, la mà i el sentiment.


Quant mes sàpigues mirar fora
mes creixeràs per dins.
Mirar és la forma d'eixamplar
el nostre espai interior.
Eulalia Bosch

Joan Fernández Cursach

Irene Verdú Esparza

dissabte, 22 de gener del 2011

Les nostres mans misterioses

Hem treballat l'activitat de "les mans misterioses"
Hem retallat la silueta de les nostres mans i hem decorat amb llanes de colors. Com ha coincidit amb la setmana de la PAU hem envoltat el colom:


Ací teniu alguns exemples:



Reflexions sobre l'activitat. Què han dit els nens i nenes:
-La música és trista.
-He pensat en les mans dels prehistòrics quan feia la meua mà.
-Jo he pensat què els nens pobres no poden fer les coses divertides que fem.
-Les mans ens recorden l'amistat i la pau.
-A mi em recorda la vida.
-A mi a compartir les coses
-En la llana he vist l'arc iris.
-La llana em recorda als gats
-Jo he tingut un poc d'angoixa perquè la llana es pegava als dits.
-I jo perquè s'acabava el temps.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrades relacionades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...