Educar la mirada, la mà i el sentiment.


Quant mes sàpigues mirar fora
mes creixeràs per dins.
Mirar és la forma d'eixamplar
el nostre espai interior.
Eulalia Bosch

Joan Fernández Cursach

Irene Verdú Esparza

diumenge, 8 de març del 2015

Art abstracte femení: Lee Krasner





Parlem sobre el quadre base "Seed" (llavor).
Què passa al quadre?

  • S'està movent una papallona i el vent.
  • Va a començar a ploure, no veus que es veuen núvols?
  • A mi em pareix un cangur botant.
  • És una tempesta.
  • És un arbre donant voltes i està tacant tot de pintura
  • Hi ha gent en un gimnàs fent peses.
  • Un nen llançant fanc.
  • A mi em pareix una persona tacada de tinta i llevant-se-la de damunt.
  • Va a explotar el món i produeix fum tòxic.
  • Em produeix estrés i confusió.
  • Fa dolor i por.
  • És aigua rosa i em transmet alegria.
  • Una flor amb taques de sang. Produeix horror.
  • Les taques semblen arraps d'una persona i n'hi ha sang.
  • Jo veig un home somrient amb taques marrons.
  • Són flors obertes i que es tanquen perquè estan enamorades.
  • Una estrela de mar que està en l'aigua de mar rosa.

Ara passem a l'acció. Pintarem amb aquarel·les i abans de que s'eixugue li posarem sal.

























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrades relacionades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...