Posem el retolador en un punt de paper i mentre escoltem aquesta música (Shubert) fem una línia seguint el seu ritme
Comentem el que han sentit i les seues respostes són:
-No he pogut acabar
-No sé el que he fet
-No m'agrada el que he fet
-Se n'anava la ma
-Tremolava la mà
Observem dibuixos fets amb un sols traç de Picasso i Quibe:
2 Escoltem una altra música. Pekeniques:
i fem altres dibuixos
4 Altra música: Odium de Rodrigo Leaeo
6 i per últim: El Terem Quartet: Rùssia
Ara tornem a reflexionar: com ens hem sentit abans i desprès?
-Al començament no sabia què dibuixar i desprès he sentit que havia d'escriure lletres.
-No sabia que fer i amb la música m'han vingust les idees al cap.
-En comptes d'un cavall he fet coses rares. He canviat d'idea.
-Primer estava nerviós i he fet un laberint, desprès molt millor.
-Al principi estava nerviosa, desprès m'he acostumat i he fet alguna cosa.
-Al principi no m'agradava, pareixia de bebes, desprès molt millor i he dibuixat amb més confiança.
-A mesura que anava dibuixant agafava més confiança en mi mateixa.
-Amb la música seguia més o menys suau.
-Primer em tremolava la ma desprès molt millor.
La nostra reflexió:
Creiem que ha segut un treball molt interessant.
Hem sentit el que deia l'alumnat en les seues reflexions: al principi no entenien massa be el que havien de fer però, gràcies a la música, han anat ficant-se en el treball i hem vist com disfrutaven.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada